Egyesületünk klubtagjai fáradtan röpke 12 órás út után a szállástól helyijáratos busszal (9-es Gottardi felé) a vasútállomásig Stazione FS-ig blicceltünk, mivel a buszsofőrtől nem lehetett venni jegyet, az autómaták pedig teljesen használhatatlan állapotban voltak. A Modenai Enzo Ferrari Múzeum pedig teljes mértékben kárpótolt minket minden utazási fáradságunktól. A teljes felnőtt jegy az elmúlt évekhez képest nem változott (17 euró) a kombinált jegy 24 euró volt.

Belépésünkor szabad szemmel is látható volt a változás a tavalyi évhez képest. Az egész teremben az akkori Old Timer vonal lett felvonultatva. Az 1960-70-es autók mellett megcsodálhattuk az akkori motorokat, vázakat, feljegyzéseket illetve teljesítményeket is. A legnagyobb változás mégis a vetítő teremben volt.

A padokat elvitték, a termet teljesen átrendezték. Enzo Ferrari tiszteletére egy vetítéssel elénk varázsolták az akkori munkaasztalát és rámodellezték a tervezéseit. Mindezt rusztikus zenével és rengeteg mappával  amik őrizték munkásságát. Az erőforrás termet nem változtatták és ugyanazt a fantasztikus élményt nyújtotta mint eddig az elmúlt két évben.

Klubtagunk Bábity Krisztián egy Ferrari Californiába ült be egy fotózásra 20 euróért,a szimulátor teremben viszont újjítottak a szimulátorok mindeggyikén.

A Ferrari Shopban az árak kissé kilőttek, hiszen átlagosan nőttek az árak is az inflációval. Egy Póló 50-70 euró de láttunk több 100 euróért is. (inkább nem írjuk le mi mennyibe került, de vannak árak na.. 😁)

Enzo Ferrari egykori lakását is átmozgatták, de nagy változást azért itt nem tapasztaltunk. Michael Schumacher F1-es 2002-es világbajnok autója mellett elképesztő látványt nyújtott az 1948-tól egészen 2002-ig felvonultatott utcai illetve versenyautó választék. Természetesen megtekinthető volt munkaasztala, egykori olvasó szemüvege, levelei illetve legjobb és legemlékezetesebb képei is. Az Enzo Ferrari Múzeum után helyijáratos busszal értünk vissza a szállásra majd egy közös vacsorával leptük meg magunkat a szálloda melletti pizzériában a Ristorante Pizzeria da Nelson-ben. (4.50 euró egy marghareta pizza, 0,33 Coca – cola 6(!)euro -ba került..)