Egyesületünk klubtársai tehát különváltak. A Notte Rossa rendezvényen résztvevők hajnali 3-kor jutottak el a Maranello Terminálhoz, ahol 5 óra és 15 percet kellett várakozniuk a vasárnap reggel induló első járatra Modenába. (08:15-kor)A helyzetet könnyedén megoldották hiszen a pályaudvaron lévő bár hátsó teraszán elaludhattak illetve lepihenhettek.Jókat beszélgettek és volt idő jobban megismerni a másikat. Elképesztő látvány volt a napfelkeltét látni a Ferrari gyár mellett közvetlen.

Hajnali 4:30-kor a csapat másik fele, Zoliék, a HŐSÖK, sikeresen megérkeztek a szállásra.Formigine,capri és még jópár városkán átgyalogolva az út szélén sötétbe 25 km-t megtéve célba értek! Hihetetlen de megcsinálták!  Le a kalappal mindenki előtt! 

A klub másik fele Maranelloban ébredezett, majd a 820-as busszal sikerült végül Modenában és a 9-es busszal Gottardi felé. – szószerint 9:40-kor beesni a szállodába még reggeli előtt.[10-ig volt a reggeli]. 

A svédasztalos reggelinél aztán a két csoport ütközött egymással, majd mindenki nyugovóra tért, hogy délután aztán nyakunkba véve a várost megkeressük Enzo Ferrari sírhelyét a Modenai temetőben. 

Egyesületünk túra tervezetében először volt a sírhely megkeresése mint program jelen. Szerettük volna először mint Magyarországi Ferraris klub lerónni tiszteletünket a márka alapítója Enzo Ferrari előtt. Magyarországon vettünk koszorút, illetve csináltattunk fotókat fekete képkerettel. A képek hátuljára pedig magyarul illetve Olastul a következőket írtuk : “Emléked örökké őrizzük” A következő cikkben elolvashatjátok, hogy ez mennyire sikerült illetve, hogy hogyan is alakult.