Egyesületünk klubtagjai fáradtan röpke 12 órás út után a szállástól helyijáratos busszal (9-es Gottardi felé) a vasútállomásig Stazione FS-ig blicceltünk, mivel a buszsofőrtől nem lehetett venni jegyet, az autómaták pedig teljesen használhatatlan állapotban voltak. A Modenai Enzo Ferrari Múzeum pedig teljes mértékben kárpótolt minket minden utazási fáradságunktól. A teljes felnőtt jegy az elmúlt évekhez képest nem változott (17 euró) a kombinált jegy 24 euró volt.

Belépésünkor szabad szemmel is látható volt a változás a tavalyi évhez képest. Az egész teremben az akkori Old Timer vonal lett felvonultatva. Az 1960-70-es autók mellett megcsodálhattuk az akkori motorokat, vázakat, feljegyzéseket illetve teljesítményeket is. A legnagyobb változás mégis a vetítő teremben volt.

A padokat elvitték, a termet teljesen átrendezték. Enzo Ferrari tiszteletére egy vetítéssel elénk varázsolták az akkori munkaasztalát és rámodellezték a tervezéseit. Mindezt rusztikus zenével és rengeteg mappával  amik őrizték munkásságát. Az erőforrás termet nem változtatták és ugyanazt a fantasztikus élményt nyújtotta mint eddig az elmúlt két évben.

Klubtagunk Bábity Krisztián egy Ferrari Californiába ült be egy fotózásra 20 euróért,a szimulátor teremben viszont újjítottak a szimulátorok mindeggyikén.

A Ferrari Shopban az árak kissé kilőttek, hiszen átlagosan nőttek az árak is az inflációval. Egy Póló 50-70 euró de láttunk több 100 euróért is. (inkább nem írjuk le mi mennyibe került, de vannak árak na.. ?)

Enzo Ferrari egykori lakását is átmozgatták, de nagy változást azért itt nem tapasztaltunk. Michael Schumacher F1-es 2002-es világbajnok autója mellett elképesztő látványt nyújtott az 1948-tól egészen 2002-ig felvonultatott utcai illetve versenyautó választék. Természetesen megtekinthető volt munkaasztala, egykori olvasó szemüvege, levelei illetve legjobb és legemlékezetesebb képei is. Az Enzo Ferrari Múzeum után helyijáratos busszal értünk vissza a szállásra majd egy közös vacsorával leptük meg magunkat a szálloda melletti pizzériában a Ristorante Pizzeria da Nelson-ben. (4.50 euró egy marghareta pizza, 0,33 Coca – cola 6(!)euro -ba került..)