Jöhetett a vasĂĄrnap reggel ahol Ășgy döntöttĂŒnk, hogy korĂĄn reggel megreggelizĂŒnk, majd egyĂŒtt mindannyian (ha mĂĄr megvettĂŒk elƑzƑ nap az Enzo Ferrari mĂșzeumba a jegyeket akkor) Ăștnak indulunk vissza ModenĂĄba önköltsĂ©gesen.

Mantovai ĂĄtszĂĄllĂĄsunknĂĄl közel 40 perces vĂĄrakozĂĄsunk sorĂĄn betĂ©rtĂŒnk 1-2 Ă©lelmiszer boltba vĂĄsĂĄrolni.. A 4 eurĂłs Red Bull energiaitaltĂłl (ami azĂ©rt kissĂ© hĂșzĂłs) kissĂ© olcsĂłbban 1.1 euróért kaptunk is egy vietnĂĄmi kereskedĂ©sben pĂĄr sarokkal arrĂ©bb. ModenĂĄba Ă©rkezĂ©sĂŒnk elƑtt a mĂșzeummal pĂĄrhuzamos utcĂĄban egy Ă©tteremben ebĂ©deltĂŒnk meg, ki lasagnĂ©t ki pedig carbonarat fogyasztott (ajĂĄndĂ©k 1 liter ĂĄsvĂĄnyvizet is kaptunk. 6 euro /fƑ).

Az Enzo Ferrari mĂșzeumba rohannunk kellett hiszen szintĂ©n ĂłvintĂ©zkedĂ©sek mellett 14:00-ra szĂłlt a belĂ©pƑnk. Az ĂĄtjutĂĄs sorĂĄn ismĂ©t azt kell Ă­rjunk, hogy nem csalĂłdtunk!

Korszakunk legmeghatĂĄrozĂłbb autĂłitĂłl egĂ©szen napjainkig rengeteg modellel talĂĄlkozhattunk, California, FF, 458 Italia stb. stb. de talĂĄn kĂ©t modellt hamar ki is emelhetĂŒnk mind közĂŒl. Az egyik a Ferrari Roma, a mĂĄsik pedig egy KĂ­nai feliratĂș legendĂĄs Ferrari. ÉrzƑdött itt is az ĂĄtalakĂ­tĂĄs a fĆ‘Ă©pĂŒletben hiszen a mozi terem nyitva volt, a mellette lĂ©vƑ galĂ©ria zĂĄrva, viszont egy Ășj termet csinĂĄltak, ahol az összes erƑforrĂĄst megtalĂĄlhattuk ami korszakalkotĂł az ĂĄgaskodĂł lĂł törtĂ©netĂ©ben.

 

Ekkor mĂ©g nem sejtettĂŒk, hogy mi is vĂĄr rĂĄnk valĂłjĂĄban hiszen egy elkĂ©pesztƑ ĂłriĂĄs vetĂ­tĂ©s vette kezdetĂ©t Enzo Ferrari gyerekkorĂĄtĂłl egĂ©szen Ă©lete vĂ©gĂ©ig. A terem sötĂ©tbe borult Ă©s a legenda Ă©lete a terem falain vetĂ­tƑdött, egĂ©szen a Scuderia Ferrari megalapĂ­tĂĄsĂĄtĂłl napjainkig. FenomenĂĄlis volt!

A mĂșzeum ezen terĂŒletĂ©t elhagyva megĂ©rkeztĂŒnk egykoron sajĂĄt hĂĄzakĂ©nt funkcionĂĄlt Enzo Ferrari Ă©pĂŒletbe, ahol
sajnĂĄlatos mĂłdon vettĂŒk Ă©szre, hogy a felsƑ szint zĂĄrva volt, viszont az alsĂł szint maximĂĄlisan kĂĄrpĂłtolt bennĂŒnket. ElkĂ©pesztƑ lĂĄtvĂĄnyt nyĂșjtott az 1948-tĂłl egĂ©szen 2002-ig felvonultatott utcai illetve versenyautĂł vĂĄlasztĂ©k, köztĂŒk Michael Schumacher F1-es 2002-es vilĂĄgbajnok autĂłja is.

Majd a mĂșzeumot magunk mögött hagyva 10 perc volt a vonat indulĂĄsig, ModenĂĄbĂłl egĂ©szen VeronĂĄig. ElĂ©rtĂŒk.. de azt ne kĂ©rdezze senki, hogy hogyan. A problĂ©ma szintĂ©n csak annyi volt akĂĄr az elƑzƑ nap, szĂłval ha nem Ă©rjĂŒk el a 15:07-es vonatot (ami 9.05 euro volt / fƑ) akkor rĂĄ mindösszesen csak 2 Ăłra mĂșlva 32 euro / fƑ – Ă©rt utazhattunk volna. Rohantunk, futottunk a 40 fokba, de megcsinĂĄltuk majd majd a veronai szĂĄllĂĄs felĂ© Magyar koldusokkal is beszĂ©lgettĂŒnk kicsit.

Este szintĂ©n belevetettĂŒk magunkat a Veronai Ă©letbe ahol kissĂ© tovĂĄbb is maradtunk a kelletĂ©nĂ©l. Közös pizzĂĄzĂĄs egy helyi Ă©tteremben a Dome elƑtt, majd a szƱk utcĂĄkat jĂĄrva gyönyörködtĂŒnk VeronĂĄban a luxus mĂĄrkĂĄjĂș ĂŒzletekben. Gucci, Versace, Mac, Adidas, Nike, Paul and Shark, Armani stb. stb. VettĂŒnk 3 ĂŒveg pezsgƑt majd a szĂĄllodĂĄba hajnalig folytattuk a mulatozĂĄst.