Lábunk lejártuk, többen 24 órája fent voltak, több mint 1000 km-es utazás,3 óra várás, hogy elfoglaljuk a szállásunkat + egy óriási több órás séta után megtaláltuk a megfelelő éttermet. A vacsora után pedig mindenki nyugovóra tért. Reggel 7 órakkor elkezdődött a svédasztalos reggel, i ahol a tavalyi évhez képest még bőségesebb még jobban felszerelt reggeli várt minket. A csapat bereggelizett majd újra együtt megindultunk Modena Autostazioneba, ahol Antonella már várt minket.

Az eddigi évekhez képest most bejelöltük egymást facebookon és ajándékot is vittünk neki egy tábla boci csokit az állandó segítségnyújtásért cserébe. Természetesen most sem volt ez másképp hiszen segítségével tudtuk megvenni a kombinált 10 fős jegyet (42,20 euróért).8:55-kor a 800-as busszal inultunk a 2.számú megállóból Pavullon, formiginen,át Fioránóba illetve Maranelloba.

Érkezésünk 9:15-kor sikeresen megtörtént ahol először a Fioranoi tesztpályát majd a Gestione Sportivát fotóztuk körbe a régi gyárról már nem is beszélve. Hova máshova is vezetett volna az első utunk ha nem a Horslignébe ahol Paolo már várt minket. 

Egészen elképesztő látványt nyújtott ismét az árukészlet, ahol a Közös futamnézés színvonalát is sikerült növelni Sütő István, Berta Tamás, és Krausz – Nagy Csaba pénzbeli felajánlásával. Ezt a befolyt összeget 48.000. -ot 8 modellautóra, hűtőmágnesre, képeslapokra fordítottuk. Ezúton is köszönjük és hála. Ide sem érkeztünk üres kézzel hiszen egyesületi nyakbaakasztót, egy üveg Egri Bikavért és Hortó János egy fütyülős pálinkát is adtunk a tulajdonos úrnak.

Természetesen a Horsligne és a Ferrarista. Hu együttműködésének hála,ismét komoly pénzt takaríthattunk meg hiszen minden klubtagunknak járt a 10%-os kedvezmény! Ezután következhetett a Ferrari múzeum ahol viszonylag hamar kevés sorbaállás után megvásároltuk kombinált jegyeinket! 

Itt ért minket az első negatív „élmény” hiszen az eddig több éven át tartó 27_€s kombinált jegy mára már 38 €-ba került..

A múzeumról összességében annyit, hogy hatalmas csalódást keltett bennünk. A sokkal megdrágított jegyért cserébe a fél múzeum levolt zárba(felújítás miatt) kint 30 fok, de volt olyan termük ahol dübörgött a fűtés, valamint szinte semmi újítást nem kaptunk az utcai vagy foma1-es autók választékában… (Sf90 stradale, Roma, Enzo Ferrari, California, FF, Monza SP2-3..stb.stb.)

Ezután szabad programot hírdettünk ahol többen a Conadban vásároltak, fagyiztak, kávéztak. Viszont a túra egyik fénypontja ekkor követketett csak be! 

Rigó Csaba Elnökünk illetve Gere Nóra titkárunk előzetesen tartotta az egyik jelenlegi Scuderia Ferrari pilóta (szándékosan nem nevezzük meg) trénerével a kapcsolatot.Erre alapozva a két tisztviselő tagunk a mai napon belépett a Gestione Sportiva részlegéhez, ahol a gyár biztonsági őre fogadta is őket. Itt még magyar Tifosi tudomásunk szerint nem járt! A személyi igazolványok bemutatása után és az e-mail felmutatása illetve az ajándékozott csomag átvizsgálása után a csomag átadásra került. Fotókat nem készithettünk a gyár területén belül, de elmondhatjuk hogy a Ferrarista.hu már járt valaha Gestione Sportivában! 

Az egyesület tagjai újra összetalálkoztak majd ismételten a 800-as busszal kezdtük a „hazautunkat” Modena városába.

A már sok érdekes túrát átélt klubtagok most sem unatkoztak Modena irányába a buszon, mivel formigine után 2 jegyellenőr is leellenőrizte érvényességünket, majd 2-3 megállóra rá egy másik két jegyellenőr szált fel a buszunkra. (rajtunk ők sem fogtak ki.) 

A modenába érkezésünk után a szálláson pihentünk kicsit, majd ismét nyakunkba vettük gyalog Modena központját ahol ismételten elképesztő mozgás volt! 

Úgy döntött a csapat, hogy ne változtassunk így megmaradtunk az előző este választott pizzériánál! Nem bántuk meg. (előtte találtunk egy bankkártyát amit leadtunk a rendőrségen). Megvacsoráztunk, volt aki margharetat, volt aki lasagnet vagy prosutto pizzát választott 1-1sörrel vagy kólával. Egy hatalmasat sétáltunk majd teli élményekkel távoztunk a központtól.

Loading